Musisz mieć szybką informację o historii życia maszyny, jej gwarancji i przeglądach serwisowych?
Idealnym rozwiązaniem będzie moduł ITCube Serwis. Pomaga on utrzymać świadczone usługi serwisowe na najwyższym poziomie. Kontrakt serwisowy rejestrowany jest w systemie, a konkretne osoby przypisane do niego jako odpowiedzialne za wykonanie zadania otrzymują natychmiastowe powiadomienia o awarii, następnie rejestrują raporty z naprawy. Na bieżąco w ITCube można sprawdzić, które ze zgłoszonych urządzeń jest już naprawione, jak wygląda historia serwisowanego urządzenia czy maszyny.
Moduł przeznaczony jest dla firm zajmujących się serwisem dowolnego rodzaju sprzętu, warsztatów samochodowych o dowolnej specjalizacji lub firm usługowych. Wspomaga pracę poprzez ułatwienie codziennych czynności związanych z obsługą zleceń serwisowych oraz poprzez zapewnienie szybkiego dostępu do wielu istotnych informacji.
Podstawowa funkcjonalność: