historii życia maszyny

 

Musisz mieć szybką informację o historii życia maszyny, jej gwarancji i przeglądach serwisowych?

 

Idealnym rozwiązaniem będzie moduł ITCube Serwis. Pomaga on utrzymać świadczone usługi serwisowe na najwyższym poziomie. Kontrakt serwisowy rejestrowany jest w systemie, a konkretne osoby przypisane do niego jako odpowiedzialne za wykonanie zadania otrzymują natychmiastowe powiadomienia o awarii,  następnie rejestrują raporty z naprawy. Na bieżąco w ITCube można sprawdzić, które ze zgłoszonych urządzeń jest już naprawione, jak wygląda historia serwisowanego urządzenia czy maszyny.

Moduł przeznaczony jest dla firm zajmujących się serwisem dowolnego rodzaju sprzętu, warsztatów samochodowych o dowolnej specjalizacji lub firm usługowych. Wspomaga pracę poprzez ułatwienie codziennych czynności związanych z obsługą zleceń serwisowych oraz poprzez zapewnienie szybkiego dostępu do wielu istotnych informacji.

Podstawowa funkcjonalność:

  • Prowadzenie słownika serwisowanego sprzętu z możliwością zdefiniowania dowolnych cech np. nr seryjny, nr unikatowy itp.
  • Możliwość zdefiniowania dowolnych rodzajów zleceń serwisowych i dowolnych cech np. przebieg, lokalizacja urzadzenia - np. winda, automat kawowy itp.
  • Prowadzenie słownika wykonywanych usług.
  • Prowadzenie ewidencji zleceń serwisowych z możliwością filtrowania i szukania.
  • Rozliczenie zlecenia serwisowego z automatycznym wystawieniem Faktury VAT
  • Kalendarz pracy serwisantów i harmonogram napraw serwisowych
logotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotype