Serwis online
Szybka pomoc użytkownikowi oprogramowania dzięki bezpośredniemu połączeniu przez sieć internet, wszystko online bez wychodzenia z biura.
Jak to działa pomoc zdalna?
Połączymy się zdalnie z Twoim komputerem i naprawimy usterkę lub rozwiążemy problem. Takie połączenie nawiązywane jest tylko na życzenie klientai polega na udostępnieniu podglądu ekranu swojego komputera jednemu z naszych konsultantów. Podłączenie zdalne jest szyfrowane i po zakończeniu sesji konsultant nie ma możliwości ponownego połączenia. Klient przez cały czas widzi na ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej.
Jak skorzystać z pomocy zdalnej?
Aby skorzystać ze zdalnej pomocy należy kliknąćw poniższy link i uruchomić program pomocy zdalnej.
Po pobraniu i uruchomieniuprogramu do pomocy zdalnej należy podać Identyfikatororaz Hasło, niezbędne do nawiązania połączenia serwisowego
.