USŁUGI

Historia życia maszyny

 

Musisz mieć szybką informację o historii życia maszyny, jej gwarancji i przeglądach serwisowych?

 

Idealnym rozwiązaniem będzie moduł ITCube Serwis. Pomaga on utrzymać świadczone usługi serwisowe na najwyższym poziomie. Kontrakt serwisowy rejestrowany jest w systemie, a konkretne osoby przypisane do niego jako odpowiedzialne za wykonanie zadania otrzymują natychmiastowe powiadomienia o awarii,  następnie rejestrują raporty z naprawy. Na bieżąco w ITCube można sprawdzić, które ze zgłoszonych urządzeń jest już naprawione, jak wygląda historia serwisowanego urządzenia czy maszyny.

Moduł przeznaczony jest dla firm zajmujących się serwisem dowolnego rodzaju sprzętu, warsztatów samochodowych o dowolnej specjalizacji lub firm usługowych. Wspomaga pracę poprzez ułatwienie codziennych czynności związanych z obsługą zleceń serwisowych oraz poprzez zapewnienie szybkiego dostępu do wielu istotnych informacji.

Podstawowa funkcjonalność:

  • Prowadzenie słownika serwisowanego sprzętu z możliwością zdefiniowania dowolnych cech np. nr seryjny, nr unikatowy itp.
  • Możliwość zdefiniowania dowolnych rodzajów zleceń serwisowych i dowolnych cech np. przebieg, lokalizacja urzadzenia - np. winda, automat kawowy itp.
  • Prowadzenie słownika wykonywanych usług.
  • Prowadzenie ewidencji zleceń serwisowych z możliwością filtrowania i szukania.
  • Rozliczenie zlecenia serwisowego z automatycznym wystawieniem Faktury VAT
  • Kalendarz pracy serwisantów i harmonogram napraw serwisowych
Cena:
logotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotype
Pomoc Zdalna | Biz-Soft
Jesteś tutaj: BizSoft
/
Pomoc zdalna

POMOC ZDALNA

 

Serwis online

Szybka pomoc użytkownikowi oprogramowania dzięki bezpośredniemu połączeniu przez sieć internet, wszystko online bez wychodzenia z biura.

Jak to działa pomoc zdalna?

Połączymy się zdalnie z Twoim komputerem i naprawimy usterkę lub rozwiążemy problem. Takie połączenie nawiązywane jest tylko na życzenie klientai polega na udostępnieniu podglądu ekranu swojego  komputera jednemu z naszych konsultantów. Podłączenie zdalne jest szyfrowane i po zakończeniu sesji konsultant nie ma możliwości ponownego połączenia. Klient przez cały czas widzi na ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej.

Jak skorzystać z pomocy zdalnej?

Aby skorzystać ze zdalnej pomocy należy kliknąćw poniższy link i uruchomić program pomocy zdalnej.

 

Po pobraniu i uruchomieniuprogramu do pomocy zdalnej należy podać Identyfikatororaz Hasło, niezbędne do nawiązania połączenia serwisowego

 

 .

logotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotype