ITCube CRM - CRM do zarządzania relacjami z klientem

Oprogramowanie CRM jest narzędziem, którego głównym zadaniem jest gromadzenie, przetwarzanie oraz prezentacja informacji dotyczących klientów firmy. Gwarantuje każdemu z użytkowników dostęp do pełnej historii współpracy z danym kontrahentempocząwszy od fazy nawiązania kontaktu poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.

 

PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI:

CRM

  • zarządzanie bazą kontrahentów i osób kontaktowych, scalanie rekordów, akcje grupowe
  • zarządzanie bazą produktów i usług
  • baza dokumentów
  • zarządzanie sprzedażą (oferty, zamówienia, faktury)
  • zarządzanie czasem pracy (zadania, rozbudowane kalendarze)
  • baza notatek/informacji
  • intranet (baza wiedzy, ogłoszenia firmowe, zarządzanie nieobecnościami oraz kosztami do akceptacji, rezerwacja zasobów współdzielonych)
  • raporty, które umożliwiają bardzo elastyczną analizę danych zapisanych w systemie
  • zaawansowane zarządzanie użytkownikami systemu
  • pomoc, narzędzia do importu danych

 

MAIL

  • Wysyłka i odbiór poczty elektronicznej
  • zaawansowana obsługa kampanii mailingowych
  • integracja z zewnętrznymi klientami poczty np: Outlook, Mozilla Mail...
  • spersonalizowana korespondencja seryjna
  • drukowanie listów
  • historia korespondencji

FAKS

  • wysyłka i odbiór faksów
  • definiowanie faksowej korespondencji seryjnej

 

PROJEKTY

  • definiowanie Projektu
  • tworzenie Projektów wzorcowych
  • historia Projektu (informacje, zadania, sprzedaż, korespondencje (mail/faks/list), dokumenty, gwarancje i zlecenia serwisowe, generowane koszty itd.)
  • analizy i statystyki

SERWIS

  • zarządzanie gwarancjami i kontraktami serwisowymi
  • planowanie zleceń i działań serwisowych (kalendarz dla serwisanta)
  • historia „życia maszyny”
  • analiza oraz raportowanie działu serwisowego

FORMULARZE

  • tworzenie nowych obiektów we własnym zakresie (np: ankieta, formularz reklamacji)
  • tworzenie zaawansowanych kalkulacji
  • integracja z systemem
  • możliwość analizowania nietypowych danych

RAPORTY

  • możliwość tworzenia raportów uwzględniających potrzeby klienta
  • graficzna prezentacja wyników

EKSTRANET

  • Prezentacja oferty firmy w internecie
  • sklep internetowy
  • platforma wymiany informacji
  • kanał pozyskiwania nowych klientów

INTEGRATOR

  • możliwość połączenia z zewnętrznym systemem handlowym tj. Symfonia Handel, Comarch OPTIMA, WF-Mag, InsERT Subiekt GT
  • automatyczne przenoszenie danych
  • synchronizacja danych
  • podgląd na faktury, stan rozliczeń, stany magazynowe

CTI - ITCube CTI

  • ścisła integracja systemu CRM z infrastrukturą teleinformatyczną firmy
  • identyfikacja dzwoniącego
  • wybieranie numeru
  • analiza ruchu w sieci telefonicznej

MOBILE+SMS – ITCube Mobile+SMS to rozwiązanie dla firm, których pracownicy często przebywają poza siedzibą firmy w związku z czym nie zawsze mają możliwości dostępu do systemu ITCube CRM.

 

PODSTAWOWE KORZYŚCI:

  • Oszczędność czasu poprzez łatwy i szybki dostęp do zgromadzonych danych o Kliencie
  • możliwość określenia najbardziej dochodowych podmiotów i skierowanie swoich działań w ich kierunku dzięki szczegółowej i kompletnej informacji o kliencie
  • dokładne informacje o współpracy z Klientem  umożliwiające błyskawiczne wdrożenie następcy i pozwalające na płynne przejęcie kontaktów
  • optymalizacja kosztów poprzez wyeliminowanie duplikatów czynności oraz możliwość rezerwacji zasobów
  • zwiększenie skuteczności przyszłych działań dzięki zaawansowanym analizom prezentującym wnioski z poprzednich sukcesów i porażek
  • Możliwość Integracji z zewnętrznym systemem handlowym m.in. z SYMFONIĄ, CDN Optima, CDN XL, Subiekt, WF-Mag
Cena: od 2500 zł netto
logotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotypelogotype