ITCube CRM - CRM do zarządzania relacjami z klientem
Oprogramowanie CRM jest narzędziem, którego głównym zadaniem jest gromadzenie, przetwarzanie oraz prezentacja informacji dotyczących klientów firmy. Gwarantuje każdemu z użytkowników dostęp do pełnej historii współpracy z danym kontrahentempocząwszy od fazy nawiązania kontaktu poprzez kolejne etapy współpracy, aż po zagadnienia opieki posprzedażnej oraz serwisu.
PODSTAWOWE FUNKCJONALNOŚCI:
CRM
-
zarządzanie bazą kontrahentów i osób kontaktowych, scalanie rekordów, akcje grupowe
-
zarządzanie bazą produktów i usług
-
baza dokumentów
-
zarządzanie sprzedażą (oferty, zamówienia, faktury)
-
zarządzanie czasem pracy (zadania, rozbudowane kalendarze)
-
baza notatek/informacji
-
intranet (baza wiedzy, ogłoszenia firmowe, zarządzanie nieobecnościami oraz kosztami do akceptacji, rezerwacja zasobów współdzielonych)
-
raporty, które umożliwiają bardzo elastyczną analizę danych zapisanych w systemie
-
zaawansowane zarządzanie użytkownikami systemu
-
pomoc, narzędzia do importu danych
MAIL
-
Wysyłka i odbiór poczty elektronicznej
-
zaawansowana obsługa kampanii mailingowych
-
integracja z zewnętrznymi klientami poczty np: Outlook, Mozilla Mail...
-
spersonalizowana korespondencja seryjna
-
drukowanie listów
-
historia korespondencji
FAKS
-
wysyłka i odbiór faksów
-
definiowanie faksowej korespondencji seryjnej
PROJEKTY
-
definiowanie Projektu
-
tworzenie Projektów wzorcowych
-
historia Projektu (informacje, zadania, sprzedaż, korespondencje (mail/faks/list), dokumenty, gwarancje i zlecenia serwisowe, generowane koszty itd.)
-
analizy i statystyki
SERWIS
-
zarządzanie gwarancjami i kontraktami serwisowymi
-
planowanie zleceń i działań serwisowych (kalendarz dla serwisanta)
-
historia „życia maszyny”
-
analiza oraz raportowanie działu serwisowego
FORMULARZE
-
tworzenie nowych obiektów we własnym zakresie (np: ankieta, formularz reklamacji)
-
tworzenie zaawansowanych kalkulacji
-
integracja z systemem
-
możliwość analizowania nietypowych danych
RAPORTY
-
możliwość tworzenia raportów uwzględniających potrzeby klienta
-
graficzna prezentacja wyników
EKSTRANET
-
Prezentacja oferty firmy w internecie
-
sklep internetowy
-
platforma wymiany informacji
-
kanał pozyskiwania nowych klientów
INTEGRATOR
-
możliwość połączenia z zewnętrznym systemem handlowym tj. Symfonia Handel, Comarch OPTIMA, WF-Mag, InsERT Subiekt GT
-
automatyczne przenoszenie danych
-
synchronizacja danych
-
podgląd na faktury, stan rozliczeń, stany magazynowe
CTI - ITCube CTI
-
ścisła integracja systemu CRM z infrastrukturą teleinformatyczną firmy
-
identyfikacja dzwoniącego
-
wybieranie numeru
-
analiza ruchu w sieci telefonicznej
MOBILE+SMS – ITCube Mobile+SMS to rozwiązanie dla firm, których pracownicy często przebywają poza siedzibą firmy w związku z czym nie zawsze mają możliwości dostępu do systemu ITCube CRM.
PODSTAWOWE KORZYŚCI:
-
Oszczędność czasu poprzez łatwy i szybki dostęp do zgromadzonych danych o Kliencie
-
możliwość określenia najbardziej dochodowych podmiotów i skierowanie swoich działań w ich kierunku dzięki szczegółowej i kompletnej informacji o kliencie
-
dokładne informacje o współpracy z Klientem umożliwiające błyskawiczne wdrożenie następcy i pozwalające na płynne przejęcie kontaktów
-
optymalizacja kosztów poprzez wyeliminowanie duplikatów czynności oraz możliwość rezerwacji zasobów
-
zwiększenie skuteczności przyszłych działań dzięki zaawansowanym analizom prezentującym wnioski z poprzednich sukcesów i porażek
-
Możliwość Integracji z zewnętrznym systemem handlowym m.in. z SYMFONIĄ, CDN Optima, CDN XL, Subiekt, WF-Mag
Cena: od 2500 zł netto